צפו: 'דגל' בבית שמש: "אנחנו נמצאים תחת זרקור כלל עולמי"

    דוד קורצווייל No Comments on צפו: 'דגל' בבית שמש: "אנחנו נמצאים תחת זרקור כלל עולמי"
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש התכנסו עשרות פעילי 'דגל התורה' לכנס פתיחת המטות בעיר, בהשתתפות חברי הכנסת של 'דגל התורה' משה גפני אורי מקלב ויעקב אשר, בנוסף השתתפו בכינוס מנהל המחלקה המוניציפאלית של דגל התורה מנחם שפירא ויצחק רייך ראש המועצה רכסים יחד עם חברי מועצת עיריית בית שמש מטעם סיעת "חן" – דגל התורה, שמואל גרינברג  משה מונטג וישראל סילברסטין.

    הבחירות, נועדות להתקיים אי"ה ביום שלישי ט' באדר ב', כך על פי התאריך שקבע שר הפנים בהמשך לפסיקת בית המשפט העליון. הבחירות הפעם מסמלות יותר מכל את המערכה משום ש"הרבה גופי תורה תלויים בה". לפי ספר הבוחרים המעודכן יהיו 50.000 בעלי זכות בחירה בבית שמש הזכאים לממש את זכותם לבחירת ראש העירייה ולבחירת מועצת העירייה.

    בשבוע שעבר התקיימה ישיבת פעילים ראשונה, הנהלת המטה החלה בהתארגנות. חברי הכנסת של דגל התורה קיימו פגישה עם הנציגים המקומיים בדרכי הפעילות והאופי שתישא. כאמור השבוע נפתחו המטות בפועל ואמש כונסו כלל פעילי 'דגל התורה' לכינוס לקראת פתיחתה הרשמית של מטה הבחירות שהוקם בקריה החרדית ברח' חזון איש 2 לאסיפת פעילים ופתיחת המטה באופן רשמי.

    ח"כ משה גפני אמר כי מערכת הבחירות הזו היא משמעותית בהרבה ממערכת מקומית של בית שמש. אנחנו הולכים לשתי מערכות בחירות האחת רשימת חן והשניה הבחירות לראשות העיר.

    בית שמש הפכה להיות סמל ולא סתם חברי כנסת מהבית היהודי ומהליכוד מגיעים לכאן כדי לתמוך במועמד שכנגד. הצלחה של אבוטבול היא סטירת לחי לכל הקואליציה שקיימת היום בממשלה וקידוש השם עצום. בית שמש היא עיר שיש בה הרבה חוגים וצריך להגיע לכולם. יש לעבור בית בית אצל כל הציבוריים.כדי למצות את כל הקולות. הצלחתכם היא הצלחה של כולנו.

    בית שמש אבוטבול גפני

    ח"כ אורי מקלב אמר כי במסגרת כל האבסורדים העוברים על הציבור החרדי הגיע לעיר בית שמש בחירות חוזרות. אנחנו סומכים מאוד על הנציגים שלנו בעיר נציגים ראויים שדואגים לשגשוג של העיר שהייתה עד לא מכבר שם נרדף למקום נחשל רק הציבור החרדי פיתח את העיר הזאת כולם מרגישים את גודל האחריות. המערכת בחירות הזאת היא לא מקומית אלא כללית של כל הציבור החרדי. אי אפשר לקחת סיכונים וצריך להלחם על כל קול. שם המשחק הוא השקעה איך מביאים את הציבור אל הקלפי. אנחנו מובילים את לקיחת האחריות בכל מקום וכך גם בעז"ה בבית שמש.

    ח"כ יעקב אשר אמר כי המלחמה שלנו אינה עם הבג"צ אלא אנו נמצאים במלחמה מול ההסתה הנוראית נגד הציבור החרדי. זוהי מלחמתה של היהדות החרדית כולה. המבחן של בית שמש בבית שמש הוא חשוב. אנחנו נוכל להראות את כוחה של דגל התורה כמפלגה הגדולה והמבוססת בעיר.

    "זכה ראש העיר משה אבוטבול שסלתה ושמנה של בני התורה תומכים בו ומסייעים בידו. אנחנו צריכים להביא קולות לראש העיר גם מהציבור החילוני שמואס בהתנהלות של אלי כהן נגד ראש העיר. נגד מסע הדה לגיטימציה שנעשה לראש העיר.שנזכה לקדש שם שמים ולהראות לבגצ שאנו ננצח אותם בדמוקרטיה שלהם".

    בית שמש

    חבר מועצת העיר שמואל גרינברג אמר כי החשיבות הגדולה היא יום הבחירות. אנחנו שואפים להגדיל את מספר הקולות אם נביא עוד כמה מאות קולות בודדות למפלגת חן הרי שנוכל לעלות לארבעה מנדטים ונהפוך לסיעה הגדולה בעירייה. כמובן שכל זה לא שווה עם משה אבוטבול לא זוכה בראשות העיר שאז כל ההישג מתמוסס. גרינברג נתן תדרוך מעשי לפעילי המטה וקיים רב שיח עם עשרות הפעילים, שמע את עצותיהם והבטיח ליישמם על ידי מטות ההסברה, יום הבחירות והפעילות השוטפת.

    חבר מועצת העיר משה מונטג אמר כי לחזור למערכת בחירות לאחר שסיימנו מערכת בחירות מוצלחת זה לא הדבר הכי מלבב. אולם הדבר נכפה עלינו כידוע. אני חושב שלא מיצינו את כל הכוח שלנו וניתן להגדיל את כמות הקולות שנקבל. יש היום ברחוב אוירה של סכנה, חוק הגיוס והגזירות זה מדרבן את כולם לצאת ולהצביע ולהשפיע. ישנו גם מאבק אדיר על ראשות העיר ושם כל קול קובע כי המצב כיום הוא שוויון מוחלט. המטה שלנו מתגייס גם למען הקרב הזה. המערכה הזאת היא המערכת הגורלית ביותר שהייתה לעיר הזאת.

    חבר מועצת העיר ישראל סילברסטין ציין כי אנחנו נמצאים תחת זרקור כלל עולמי. עיני כל העולם נשואות אל העיר. אם נעלה נוכיח שכל החשדות שטפלו עלינו היו עורבא פרח. על פי מידע שהגיע לידי אלי כהן מתכוון אם ח"ו הוא יבחר לפעול במישור משפטי נגד הציבור החרדי. אני כבר מכיר מספר יועצים משפטיים שכבר גילו את טלפיהם כנגד הציבור החרדי.

    בית שמש אבוטבול גפני מקלב

    לפני תום הכינוס הגיע ראש העיר משה אבוטבול שהודה בחום לחברי הכנסת המלווים את המערכה, כן הודה לפעילים המסורים של דגל התורה שפועלים במסירות רבה, בדבריו ציין כי החום והחיזוק אותו הוא מקבל מהחכי"ם, מהנציגים ומהפעילים זה מה שנותן לו את הכוח להמשיך. כן הודה  לגפני על הפעילות המיוחדת והסיוע בכביש 38 ובכביש 10 והודה במיוחד על העברת החוק למימון בחירות בבית שמש.



    0 תגובות